Have moved to http://sweetlilcraft.blogspot.com/ See you there..

Monday, December 27, 2010

I'm giving away a Make up Pouch

Salam,

Dah nak berakhir tahun 2010 ye. Cepatnya masa berlalu. Itulah, bila dah akhir zaman, masa berlalu rasa begitu cepat. Dah 2 tahun juga saya berblogging, tapi bukanlah blogger tegar. Sekadar mengisi ruang dan berkongsi sedikit cerita ^^.



Minggu lepas, tengah mengemaskan rak dalalm bilik jahit tu terjumpa kain yang telah dipotong untuk buat make up pouch. Dah lama juga kain ni tersadai kat rak, jadi sementara nak siapkan beg yg lain saya jahit sekejap make up pouch ni. Saya jahit dalam keadaan kelam kabut sedikit. Jadi, banyak kali kena tetas sebab tersalah jahit. Hmm.. itulah sebab tak nak jahit beg terkocoh-kocoh, nanti ada je yang tak kena.





Bahagian depan saya patchwork dengan kain cotton dan bahagian belakang dijahit snow crochet.





Ini bahagain belakang. Material jeans dan cotton, bahagian dalam saya tak guna cotton. Jenis kainnya saya tak tahu pulak, polyester kot.





Disebabkan jahit terkocoh-kocoh, lining dalam terbuka dan saya kena jahit sembat. Tapi takde pulak benang yg sama warna, hasilnya nampaklah benang sembat tu.



Tapi masih dalam keadaan baik dan boleh digunakan ^^. So, I want to give away this make up pouch to one lucky winner. Ada yang berminat ke?Apa yang perlu dibuat ialah:







1. Kalau ada acc FB (Facebook), just Like and Follow Sweetlilcraft Collections Fan Page.



2. Put me in your bloglist, be my friend and I like to be your friend too ^^.



3. Tinggalkan komen kat sini dan jangan lupa beritahu saya id FB dan pastikan ada link blog supaya saya boleh jejaki kalian ^^.



4. Untuk sesiapa yg tidak yang mempunyai blog, boleh sertainya di sini.



(layak untuk orang yang beralamat kat Malaysia je..hehe)





Itu aje, senang kan ^^. Tarikh tutup pada 31 Dis 2010, 11:59 PM. Insyaallah, pemenang akan diumumkan 3hb Jan 2011.



6 comments:

  1. salam Ayu..

    nak join..

    fb id: Siti Asiah

    ReplyDelete
  2. Salam,

    Nak join

    FB id : Yats Yati

    ReplyDelete
  3. Kak Ayu yan join :D

    http://ice-creamcity.blogspot.com/2010/12/giveaway-by-sweetlilcraft-collections.html

    FB : izyan nadiah

    ReplyDelete
  4. Ayu,
    Yati join juga ya.
    ID FB: Puteri Mostafa

    ReplyDelete
  5. Terima kasih semua sbb sudi join giveaway tak seberapa ni. Insyaallah, nti ada lagi ^^

    ReplyDelete
  6. [...] jangan lupa join giveaway kat sini sebelum 31 Dis 2010 [...]

    ReplyDelete