Have moved to http://sweetlilcraft.blogspot.com/ See you there..

Friday, July 23, 2010

Jom Exchange Link

Salam semua,

Hari ni mengantuk, mata rasa tak segar je. Nak menjahit pun takde mood. Jadi  saya kemaskini blogroll. Kalau ikutkan dah 2 tahun saya berblogging, tapi sejak dah pindah blog baru, ada alamat yang dah tertinggal dan ada yg juga yang belum tukar alamat saya yang baru.


Saya pun jarang buat blogwalking, maklumlah sibuk dgn menjahit dan Amjad.  Biasanya saya lawat blog yg tinggalkan komen kat blog atau kat "kotak chit-chat".


Kat bawah ni sebahagian kawan lama saya masa saya mula2 blogging dulu. Ada yg dah lama saya tak jenguk, gara2 hilang dalam post yg berpindah randah. Ada juga yang saya delete, bkn apa sbb saya tgk link saya takde pun dlm blognya. Jadi saya rasa takperlu nak simpan lagi, memandangkan saya pun tidak melawat blognya.





Kebanyakkan link  saya letak kat myfavesblog. Kalau simpan sini, susah sikit nak update.  Rakan-rakan kraf saya belum tukar kepada icon. Tengoklah bila ada masa free  dan mood^-^. Sesiapa yang nak exchange link boleh tinggalkan komen kat sini. Nanti saya tambah link kat sini dan kt myfavesblog. Thanks ya..have a nice Jumaat ^_^.

No comments:

Post a Comment