Have moved to http://sweetlilcraft.blogspot.com/ See you there..

Friday, January 15, 2010

LABEL & BANNER CONTEST / GIVEAWAY

Sticky post

Ni update kali ke-2 untuk
Label & Banner Contest
Sempena tahun baru, azam baru, saya tambah satu lagi..
Label & Banner Contest/Giveaway.

Giveaway ini juga untuk follower saya di Sweetlilcraft Collections dan sesiapa sahaja yang sokong saya selama 6 bln saya menceburi bidang kraf dan bisnes online.
Terima kasih byk2 atas sokongan anda.
Untuk kali ni, ada syarat baru.
Sesiapa yg belum baca mengenai Label&Banner Contest boleh baca dulu kat sini.
Jadi, saya buat updated kali kedua ni adalah untuk sesiapa yg tak nak sertai contest tapi dpt hadiah giveaway dgn cara-cara berikut:

1. Follow blog saya dan blog kedai saya.
2. Hebahkan mengenai Label & Banner Contest & Label & Banner Contest/Giveaway di blog anda.
3. Tinggalkan komen dan link blog anda di sini.
4. Boleh guna gambar di atas.

Itu je, simple je kan. Tapi kalau takde blog camne ye??

1. Boleh email kan kpd seberapa kawan yg anda suka mengenai Label & Banner Contest & Label & Banner Contest/Giveaway dan cc kepada sweetlilcraftshop@gmail.com.

Tapi, jika ada yang nak menyertai contest boleh baca syarat2nya kt sini.

Hadiah giveaway adalah misteri dan pemenang dipilih melalui Random.org ataupun Amjad ^_^.
Ada 3 hadiah akan diberikan.
Kalau ramai, insyaallah..boleh tambah lagi ^_^
Hadiah contest dan giveway adalah berasingan.
Sesiapa yg menyertai contest secara tak langsung tersenarai utk dpt hadiah giveaway.

Tarikh tutup: Pukul 11.59pm pada 15hb Januari 2010.
For Malaysian only
Thank you

1 comment:

  1. hi ayu...

    at last managed to join your giveaway. penat dgn internet problem. make sure saya menang, ehhh. sy dah post abaout your giveaway. check it out!!

    ReplyDelete