Have moved to http://sweetlilcraft.blogspot.com/ See you there..

Sunday, October 4, 2009

New Baby

New baby?? Adik Amjad ke?? Hihi..^^
New baby ni bukan adik Amjad tapi 'new baby' for my hobby ..pika21

Saya beli mesin jahit baru kat LSN. Jenama Borther NV-50.
Nak tau lebih lanjut pasal mesin ni boleh tengok kat sini.



Mulanya nak beli Mesin jahit Epal, tapi tak mampula. Beza RM1k dgn mesin ni.
Dia punya ciri lebih kurang sama je.
Sebenarnya, mesin jahit lama tu elok lagi. Baru pakai setahun, tapi tu lah..tergoda dengan sulam2 yang banyak kat NV-50 ni.
Sayang nak jual, tapi tak jual rasa membazir pulak. Ada sesiapa nak BELI mesin saya yang lama tu tak?? Harga boleh runding.
Kalau berminat boleh email saya kat sweetlilcraftshop[at] gmail dot com.

Sejak duduk rumah je ni. Kerjanya shopping online je. Kuih raya, tudung raya, buku, barang kraf dan mcm2 lagilah.
Ni satu lagi barang kraf yang saya terima minggu lepas.
Apa ya??

Nanti saya buka..

Hihi, decoupage kit. Ni saje je nak try kat botol2 lama kat rumah tu.
Nanti kalau dah buat saya display kat sini ^^
Ni saya beli dari Kak Muna. Harganya oklah berbanding dari yang lain.
OK. Jumpa lagi...


note: pstt..saya menang giveaway lagi. Nanti dah sampai saya tunjuk ye^^



No comments:

Post a Comment